Ecommerce v cestovním ruchu

Předmět Ecommerce v cestovním ruchu (ECR)
Garantuje Katedra cestovního ruchu (KCR)
Garant
Jazyk česky
Počet kreditů 2
Ekvivalent
Prezenční studium
Cvičení2 h
Kombinované studium
Cvičení2 h
Studijní plán Typ Sem. Kred. Ukon.
Volitelný předmět V 2 kr. ZA

Sylabus

  • Obsah předmětu: 1. Úvod, základy, vývoj technologii, historie rezervačních a distribučních kanálů v cestovním ruchu. 2. Přímé rezervace hotelů, aerolinek, půjčovny aut. 3. Hlavní cestovní portály a jejich fungování na různých trzích - expedia, travelocity, hotels.com, hrs.com. 4. Interaktivní recenzní portály - tripadvisor. 5. Vývoj sociálních síti a jejich možnosti použití pro cestovní ruch. 6. Ecommerce vývoj přes mobilní telefony - smart phones. 7. Fungování internetových stránek jako prezentace a s optimalizací ve vyhledávačích. 8. Analýza vybraných scénářů na případových studiích v oblasti cestovního ruchu. 9. Praktické cvičení - analýza vybraných internetových stránek nebo kanálů - subjektu z oblastí cestovního ruchu 10. Prezentace analýzy

Doporučená literatura

  • Literatura bude průběžně hlavně elektronická

Anotace

Cílem je důkladně seznámit studenty novými trendy v ecommerce v hotelnictví a cestovním ruchu. Studenti dostanou solidní základ, poznají vývoj informačních technologii v oblasti rezervačních a distribučních systémů pro aerolinky, hotely a ostatní služby v cestovním ruchu. Porozumí změnám vyvolaným vývojem internetu druhé generace.

^ nahoru ^