| Předmět | Marketingová komunikace (MK) |
|---|---|
| Garantuje | Katedra ekonomických studií (KES) |
| Garant | Ing. Stanislav Rojík, Ph.D. |
| Jazyk | česky |
| Počet kreditů | 5 |
| Prezenční studium | |
|---|---|
| Přednáška | 2 h |
| Cvičení | 2 h |
| Kombinované studium | |
| Tutoriál / přednáška | 6 h |
| Cvičení | 8 h |
| Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. |
|---|---|---|---|---|
| Erasmus - Finance a řízení - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 5 kr. | Z,ZK |
| Finance a řízení - kombi, platný od ZS 2019/2020 | P | 5 | 5 kr. | Z,ZK |
| Finance a řízení - platný od ZS 2019/2020 | P | 5 | 5 kr. | Z,ZK |
Cílem předmětu je seznámit studenty s významem marketingové komunikace pro firemní aktivity, stejně jako vlivem marketingové komunikace na rozhodování zákazníků – spotřebitelů. Přednášky jsou zaměřeny na výklad základních pojmů, souvislostí a příčin procesu a podstaty marketingové komunikace. Na cvičeních jsou procvičována jednotlivá témata na konkrétních příkladech.
Znalosti: Student se po absolvování kurzu orientuje v základních pojmech marketingových komunikací. Je způsobilý pochopit základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, zná nástroje a prostředky používané v marketingové komunikaci, stejně tak má základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií.
Dovednosti: Student umí formulovat sdělení využívaná v marketingové komunikaci, volit účinné nástroje marketingové komunikace, vybrat správná média, sestavovat strategie marketingové komunikace. Chápe význam a účinnost integrované marketingové komunikace ovlivněné digitálními technologiemi.
Obecné způsobilosti: Student umí pracovat a rozhodovat se samostatně a zodpovědně, dovede si utvářet vlastní názor a prezentovat jej.