Sociální interakce-způsoby sociálního chování, vliv situace a aktuální motivace.
Komunikace se zákazníkem, obchodním partnerem.
Sociální konflikty-střetávání zájmů, postojů, rolí a způsobů chování mezi lidmi.
Zvládání emocí.
Sociálně komunikativní dovednosti, efektivní komunikační techniky.
Nonverbální komunikace-řeč těla.
Aktivní naslouchání, správná argumentace, obchodní rétorika.
Umění presentace.
Poruchy komunikace, komunikace ve stresu.
Duševní hygiena.
Doporučená literatura
Vybíral Zbyněk. Psychologie lidské komunikace.Vyd.l.Praha:Portál,2000
Vladimíra Khelerová. Komunikační a obchodní dovednosti manažera.Vyd.1.Praha: Grada, 1999.
Cílem předmětu Obchodní jednání je poskytnutí základních teoretických znalostí a získání praktických dovedností v oblasti obchodní rétoriky pro stěžejní sféru komunikace a celkového pracovního jednání s využitím umění argumentace a akcentace užitku nabízeného produktu.