Obchodní jednání

Studijní plán: Aplikovaná informatika - platný od ZS 2007/2008

Předmět Obchodní jednání (OBJ)
Garantuje Katedra cestovního ruchu (KCR)
Garant
Jazyk česky
Počet kreditů 4
Prezenční studium
Přednáška2 h
Cvičení2 h
Studijní plán Typ Sem. Kred. Ukon.
Aplikovaná informatika - platný od ZS 2007/2008 PV 6 4 kr. ZA

Sylabus

  • Sociální interakce-způsoby sociálního chování, vliv situace a aktuální motivace. Komunikace se zákazníkem, obchodním partnerem. Sociální konflikty-střetávání zájmů, postojů, rolí a způsobů chování mezi lidmi. Zvládání emocí. Sociálně komunikativní dovednosti, efektivní komunikační techniky. Nonverbální komunikace-řeč těla. Aktivní naslouchání, správná argumentace, obchodní rétorika. Umění presentace. Poruchy komunikace, komunikace ve stresu. Duševní hygiena.

Doporučená literatura

  • Vybíral Zbyněk. Psychologie lidské komunikace.Vyd.l.Praha:Portál,2000
  • Vladimíra Khelerová. Komunikační a obchodní dovednosti manažera.Vyd.1.Praha: Grada, 1999.
  • Vojtěch Černý. Prodejní techniky. Vyd.1. Computer Press,2003

Anotace

Cílem předmětu Obchodní jednání je poskytnutí základních teoretických znalostí a získání praktických dovedností v oblasti obchodní rétoriky pro stěžejní sféru komunikace a celkového pracovního jednání s využitím umění argumentace a akcentace užitku nabízeného produktu.

^ nahoru ^