• SEDLÁČEK, J: E-komerce – internetový a mobil marketing od A do Z, 1. vydání, Praha: BEN – technická literatura, 2006, ISBN 80-7300-195-0.
Doporučená:
• VYSEKALOVÁ J. a kolektiv: Chování zákazníka, 1.vydání, Praha: Grada Publishing a.s, 2011, ISBN 978-80-247-3528-3.
• KŘENOVSKÝ M., DRDL M.: Strategické řízení firemních informací, 1. vydání, Praha: C.H.Beck, 2003, ISBN 80-7179-730-8.
Janice Reynolds: The Complete E-Commerce Book, 2.vyd., CMP Books, San Francisco 2004, ISBN:1-57820-312-0
Miroslav Sedlák, Petra Mikulášková: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod, 1.vyd. , Computer Press, Brno 2012, ISBN 978-80-251-3727-7
Viktor Janouch: Internetový marketing, 2. vyd., Computer Press, Brno 2014, ISBN 978-80-251-4311-7
Josef Řezníček, Tomáš Procházka: Obsahový marketing - Nakrmte Internet svým obsahem, 1.vyd. , Computer Press, Brno 2014, ISBN 978-80-251-4152-6
Dave Chaffey: E-business and E-commerce management, 5.vyd., Pearson, London 2011, ISBN 978-0-273-75201-1
Anotace
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy moderní formy obchodu, tedy elektronického obchodu, s jeho podstatou a funkcemi, s jeho modely, s jeho vlastnostmi a aplikacemi, chováním spotřebitele a s prvky, které se objevují u elektronického obchodu. Přednášky jsou zaměřeny na porovnávání elektronického obchodu s kamenným obchodem, hledání rozdílů a propojení mezi těmito dvěma formami obchodů. Na cvičeních jsou procvičována jednotlivá témata na konkrétních případech i příkladech.