Předmět | Odborná praxe individuální 2/VS (PI2) |
---|---|
Garantuje | Katedra zdravotnických studií (KZS) |
Garant | |
Jazyk | česky |
Počet kreditů | 2 |
Prezenční studium | |
---|---|
Cvičení | 200 h |
Kombinované studium | |
Cvičení | 150 h |
Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. |
---|---|---|---|---|
Erasmus - Všeobecná sestra - příjezd na krátkodobý studijní pobyt | PV | 1 | 2 kr. | KZ |
Všeobecná sestra - kombi, platný od ZS 2011/2012 | P | 4 | 2 kr. | ZA |
Všeobecná sestra - kombi, platný od ZS 2013/2014 | P | 4 | 2 kr. | ZA |
Všeobecná sestra - kombi, platný od ZS 2016/2017 | P | 4 | 2 kr. | ZA |
Všeobecná sestra - platný od ZS 2008/2009 | P | 4 | 1 kr. | ZA |
Všeobecná sestra - platný od ZS 2009/2010 | P | 4 | 1 kr. | ZA |
Všeobecná sestra - platný od ZS 2011/2012 | P | 4 | 1 kr. | ZA |
Všeobecná sestra - platný od ZS 2013/2014 | P | 4 | 2 kr. | ZA |
Výsledky učení:
Cíl:
Cílem odborné ošetřovatelské praxe je zdokonalování zručností, dovedností a návyků studenta, které se naučil v laboratorních podmínkách školních učeben. Studenti se učí samostatnosti, odpovědnosti a práci v týmu. Praxe se uskutečňuje formou přímé či nepřímé péče o pacienty/klienty v souladu s platnou legislativou a podle plánu praktické výuky na zdravotnických pracovištích.
Znalosti:
Student aplikuje poznatky získané v teoreticko-praktické výuce, učí se klientům poskytovat komplexní ošetřovatelskou péči dle zásad ošetřovatelského procesu a zároveň uplatňovat zásady prevence. Student zdůvodní svoje postupy při ošetřování klientů.
Dovednosti:
Student provádí nácvik dovedností nutných pro vykonávání profese všeobecné sestry. Student je schopen ošetřovatelské intervence vykonávat bez zaváhání, umí si ošetřovatelskou péči zorganizovat a v časové posloupnosti vykonávat. Studen má přehled o ordinacích, které je třeba u klienta vykonat.
Obecné způsobilosti:
Výkony prováděné na odborné praxi jsou zaznamenány do Záznamu odborné praxe všeobecné sestry (LOGBOOK). Záznam obsahuje souhrnné informace o přípravě a průběhu praktické výuky a sledují jednotlivé kompetence a ošetřovatelské intervence, kterých má student dosáhnout v rámci studijního plánu.