| Předmět | Aplikovaná sociální psychologie (PSYA) | 
|---|---|
| Garantuje | Katedra sociální práce (KSP) | 
| Garant | Mgr. Martina Černá, Ph.D.( cernam@vspj.cz ) | 
| Jazyk | česky | 
| Počet kreditů | 3 | 
| Prezenční studium | |
|---|---|
| Přednáška | 1 h | 
| Cvičení | 1 h | 
| Kombinované studium | |
| Tutoriál / přednáška | 3 h | 
| Cvičení | 8 h | 
| Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. | 
|---|---|---|---|---|
| Cestovní ruch - kombi | P | 5 | 3 kr. | Z,ZK | 
| Cestovní ruch - kombi, platný od ZS 2013/2014 | P | 5 | 4 kr. | Z,ZK | 
| Cestovní ruch - kombi, platný od ZS 2016/2017 | P | 5 | 4 kr. | Z,ZK | 
| Cestovní ruch - platný od ZS 2009/2010 | P | 5 | 3 kr. | Z,ZK | 
| Cestovní ruch - platný od ZS 2013/2014 | P | 5 | 4 kr. | Z,ZK | 
| Cestovní ruch - platný od ZS 2016/2017 | P | 5 | 4 kr. | Z,ZK | 
| Volitelný předmět | V | 4 kr. | Z,ZK | 
Cíl předmětu: Získání praktických sociálně psychologických dovedností a jejich efektivní uplatnění v profesních pozicích cestovního ruchu.
Cílem kurzu je vybavit studenty základními znalostmi z oblasti aplikované sociální psychologie. Přednášky poskytnou úvodní vhled do oboru. Cvičení jsou orientována aplikačně na efektivní uplatnění sociálně psychologických dovedností v profesních pozicích cestovního ruchu. Na základě aktivit jako jsou testy, hry, řešení modelových situací nebo rozbor reálně existujících konfliktů se studenti naučí využívat získané znalosti a dovednosti v reálném životě.
 
 Znalosti: Student umí vysvětlit základní pojmy z aplikované sociální psychologie a rozumí jejich souvislostem. Student prokazuje porozumění vlivům, které ve společnosti působí na prožívání 
 a chování každého jedince.
Dovednosti: Student dovede posoudit své myšlení, zvládání emocí a chování ve společnosti a být za to odpovědný. Student je schopen předvídat reakci lidí ve svém okolí v konkrétní situaci 
 a odhadnout, zda a pomocí jakých technik je vzniklý problém řešitelný. Student umí pečovat o své duševní zdraví.
Obecné způsobilosti:  Student dovede samostatně a odpovědět komunikovat s klienty nebo kolegy
 a zvládat i náročné komunikační situace. Student je schopen samostatně získávat další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti.
