| Předmět | Odborná praxe individuální 1/VS (OPI) | 
|---|---|
| Garantuje | Katedra zdravotnických studií (KZS) | 
| Garant | |
| Jazyk | česky | 
| Počet kreditů | 1 | 
| Prerekvizity předmětu | |
| Předmět je prerekvizitou pro | 
| Prezenční studium | |
|---|---|
| Cvičení | 200 h | 
| Kombinované studium | |
| Cvičení | 150 h | 
| Studijní plán | Typ | Sem. | Kred. | Ukon. | 
|---|---|---|---|---|
| Všeobecná sestra - kombi, platný od ZS 2011/2012 | P | 2 | 1 kr. | ZA | 
| Všeobecná sestra - kombi, platný od ZS 2013/2014 | P | 2 | 2 kr. | ZA | 
| Všeobecná sestra - kombi, platný od ZS 2016/2017 | P | 2 | 2 kr. | ZA | 
| Všeobecná sestra - platný od ZS 2008/2009 | P | 2 | 1 kr. | ZA | 
| Všeobecná sestra - platný od ZS 2009/2010 | P | 2 | 1 kr. | ZA | 
| Všeobecná sestra - platný od ZS 2011/2012 | P | 2 | 1 kr. | ZA | 
| Všeobecná sestra - platný od ZS 2013/2014 | P | 2 | 1 kr. | ZA | 
Výsledky učení:
Cíl:
Cílem odborné   ošetřovatelské praxe je zdokonalování zručností, dovedností a návyků studenta, které se naučil v laboratorních podmínkách školních učeben. Studenti se učí samostatnosti, odpovědnosti a práci v týmu.  Praxe se uskutečňuje formou přímé či nepřímé péče o pacienty/klienty  v souladu s platnou legislativou a podle plánu praktické výuky na zdravotnických pracovištích. 
 Znalosti:
Student aplikuje poznatky získané v teoreticko-praktické výuce, učí se klientům poskytovat komplexní ošetřovatelskou péči dle zásad ošetřovatelského procesu a zároveň uplatňovat zásady prevence. Student zdůvodní svoje postupy při ošetřování klientů.
 Dovednosti:
Student provádí nácvik dovedností nutných pro vykonávání profese všeobecné sestry. Student je schopen ošetřovatelské intervence vykonávat bez zaváhání, umí si ošetřovatelskou péči zorganizovat a v časové posloupnosti vykonávat. Studen má přehled o ordinacích, které je třeba u klienta vykonat.
Obecné způsobilosti:
Výkony prováděné na odborné praxi jsou zaznamenány do Záznamu odborné praxe všeobecné sestry (LOGBOOK). Záznam obsahuje souhrnné informace o přípravě a průběhu praktické výuky a sledují jednotlivé kompetence a ošetřovatelské intervence, kterých má student dosáhnout v rámci studijního plánu.
